torsdag 24. februar 2011

Bytur.

I dag ble det en liten bytur på meg og mamma hvor jeg fikk anledning til å handle litt bordpynt til dåpen. Jeg fant fort ut at det er ikke så enkelt når man velger ei anna farge enn den typiske rosafargen som tema i en barnedåp. Blææææh! Men her er noe av det jeg fant.


Ikke så lett å finne den samme lillafargen til alt, men det blir vel bra likevel skal dere se. :)
Sløyfebåndet skal inn i dåpskjolen som mamma har strikka. Gleder meg til å se når den bli ferdi. I tillegg til dette kommer hvite bordkort med SELVFØLGELIG litt lilla pynt på. Hehe. Så tror jeg at jeg har bestemt meg for å kjøre nellikker med to forskjellige lillafarger og noen hvite i blomsterpynten. Juuhuuu dette blir så bra! :)

3 kommentarer:

Audhild sa...

Kjempefin lillafarge da!!
Blir nok så fint at ;)

Et Lite Stykke Renate. sa...

Hihi takk for det. :) Gleder meg til å se ferdig resultat.

Renate´s hjem sa...

Heisann
Lilla blir fint det vettu!
Såg først nå at du har svart på din egen blogg(:
Bare gå inn på andres blogger og legg til en kommentar under blogg innlegget deres(:
Så er det lettere å få med seg at du gir en kommentar tilbake;)
Ha en fin helg