onsdag 22. juni 2011

Louise 6 mnd.

Ja da var lilletuppa vår blitt et halvt år. Sier det gang på gang, TIDA GÅR SÅ FORT! Synes ikke det er lenge siden jeg lå med et sovende spedbarn på magen/brystet. Jammen med var det en fin tid, men jammen går man en fin tid i vente og. :) Mye som skjer fremover nå. Hun har så vidt begynt på å trekke seg fremover med hendene nå. Går vel ikke lenge før hun raser avsted over stuegulvet her.

Mamman syntes hun skulle få en liten halvårsgave da, stas for mamma vet du. ;) Så da vi var på Bruhagen i går, fant jeg en sånn sparegris som jeg har prøvd å fått tak i lenge nå. Søt liten sparegris me krone på i sølv. Åsså måtte hun jo få en sånn telefon som jeg hadde når jeg var lita da. Hihi.


3 kommentarer:

Ann Kristin sa...

Gratulerer med 6 mnd ;)

Audhild sa...

Gratulerer med halvårsdagen til søte Louise! :)
Så søte gaver da! ;)

Ann Kristin sa...

Takk, takk ;) Litt stor men det gikk :p Belle på e-bay :p Nesten farlig!