tirsdag 9. august 2011

Ny barnevogn??

Har begynt så smått å sett etter ny barnevogn til Louise. Har sett meg MEGET lei på å måtte plukke sportsvogna fra hverandre hver gang jeg skal noen plass. Vi har desverre ikke så stort bagasjerom på bilen vi har nå. Så derfor er jeg ute etter en trille som vi får plass til i bagasjerommet. Og så er det viktig at det full liggestilling på den. Jeg har litt lyst på Briovogn for den er sånn passe liten og nett, men samtidig akkuratt passe smal. Mens pappan har lyst på Emaljunga, fordi ALLE andre har det. Men jeg synes den er så brei og klumpete. Vi får se om vi blir enige. Carena har jo også en ganske OK trille...





Heldigvis har vi god tid på å bestemme oss. For enda fungerer sportsvogna kjempefint! Vi blir nok mer enige når vi kommer i butikken å ser vognene LIVE...

12 kommentarer:

Ann Kristin sa...

scooter'n kan du ikke legge helt ned. Jeg kjøpte den etter at vi kom hjem fra ferie men er rå fornøyd med den!

Anonym sa...

Kjempefornøyd me emmavogna :)
vi har helt blå vogn me kvite fælga ;)hihi
Sivert storkosa c i denj å :)
kjøpte den for ca 2 mnd sia :) tek ikje så stor plass heller ;)

Klem Ann Kristin å Sivert ;)

aMaLiDa sa...

quinny zapp xtra..kom bort å test den hos meg

Randi

Et Lite Stykke Renate. sa...

Anki: De viser jo et bilde av scootern på nett der den er helt sammenlagt. Går det ikke ann altså?
Ann Kristin: Ja stemmer det du har helt blå vogn du. Fresht da. ;)
Randi: Vil ikke ha sånn vogn shø. ;)

Anki sa...

Min kan ikke legges helt ned og ikke Lene sin, ikke vet jeg men tviler på det.

Kjempe vogn i allefall! Lett og god og trille!

Anonym sa...

Jo, har di ryggen helt fram da Anki? Mot fotenden lekså...

Anki sa...

framover ja men kan ikke legges i full liggestilling ;)

Et Lite Stykke Renate. sa...

Men bare det er sånn liggestilling sånn at de får sove vertfall. Tror ikke det skal være helt flat liggestilling når barna blir så store...

Anonym sa...

åja!! liggestilling ja! :) hihi! Tenkte i sammelnagt e no :p
hehe :)
Nei, d går ikje ant, men søv kjempegodt oppi der læll :)

Anonym sa...

får nå t å sjå dæm når dæm ikje ligg helt strak da ;) hadde ei sjikkeli drittvogn tiliær (brio-tralle) færre e fekk byttja inn i na emmavogna, å denj jekk d ikje ant å lægg helt ne heller....

Anki sa...

Bare sa ifra jeg i og med at du sa det var viktig at det var full liggesilling.

Lykke til med valget! ;)

Et Lite Stykke Renate. sa...

Hehe trodde du mente å legge den sammen først jeg skjønner du. Bare ho får til å sove i vogna så. :) Takk for tipsa. ;)