mandag 31. oktober 2011

Louise`s ønskeliste til jul og bursdag.

Jeg har fått en del spørsmål om hva Louise ønsker seg til bursdag og jul. Og har liksom ikke helt hatt et klart svar. Louise er jo så heldig og har bursdag 2 dager før julaften så her blir det mye pakker på en gang. Jeg forstår også at mange vil være tidlig ute å bli ferdig med julegaver og andre gaver før jul. Så her kommer noen forslag!


Aller høyst på ønskelisten er LEKER.


Jeg synes lekene fira Fisher Price er veldig gode, ting som er lette å ta i som baller og andre små ting er knall!




Hun ønsker også seg en putteboks.



Pop-opp leker vil jeg tro er kjempegreier.


Andre putteleker vil jeg også tro faller i smak etterhvert.



En type klasisk pop-opp leke med dyr.



Ting som kan trykkes på og lager lyd er kjempestas.


Det finnes kjempe mye gode leker, jeg liker veldig godt lekene fra Fisher Price, Play Skool og Play and Learn. Dette er leker om byr på masse lek og læring for de minste.





Og ikke minst er Duplo stas å få. 



Andre ting hun øsnker seg er KLÆR i strl 86.

Strømpebukser, ullklær, nattpysjer og bodyer er klær som det er aller størst behov for etterhvert som hun vokser..





1 kommentar:

Audhild sa...

Her var det mye fine leker til lek og læring til lilletuppa ja :)
Putteboks er iallefall populært her!
Hun får vel masse fine gaver både til bursdag og jul tenker jeg!