lørdag 11. februar 2012

Litt sånn fraværende..

Bloggen min har desverre blitt noe nedprioritert i det siste. Jeg har gått inn i mitt siste semester av førskolelærerutdanningen og det er en del å gjøre nå mot slutten.

De siste to ukene har jeg vært i praksis, så nå er det rapportskriving på full gang. Utover våren blir det nok en del arbeid med bacheloroppgava mi. Flask for meg har jeg valgt, (vertfall for meg) et interressant tema å skrive om!

Louise vokser og utvikler seg mye for hver uke som går. Hun har begynt å si en del enkle ord som hei, æsj, hysj og ulike dyrelyder som bæ og mø. Legger også merke til at hun forstår mye av det som blir sagt til henne nå.

De siste to ukene har vært spesielt spennende, for nå har hun lært å gå, og balansen blir bedre og bedre for hver dag. Kjempe kjekt og følge med på for et stolt mammahjerte.

Ha en fortsatt fin lørdagskveld alle sammen.
På gjensyn!


1 kommentar:

Audhild sa...

Der kom det endelig et innlegg ja :)
Skjønner du har mye annet å gjøre ja! Men er ferdig til sommeren du nå da? Spennende :)
Louise er vel bra stolt der hun tripper nå da tenker jeg, en ny verden å utforske nå vettu :)