lørdag 19. mai 2012

Nytt prosjekt på gang....

Har lenge vært på leting etter en brukt barne utrekkseng til Louise. Jeg hørte med familien om de hadde en sånn gammel seng stående en plass, men nei. (Vi hadde en sånn i orange da vi var små). Sengene som fantes da vi var små hadde blitt gitt vekk, uvitende om at sånne senger 25 år senere ville bli en etterspurt vare.  For den er det i dag, det merket jeg når jeg jaktet etter en sånn. Men så var jeg så heldig å finne ei sånn seng på en bruktside på facebook her en dag. Og vips så hadde jeg ei sånn i hus igjen.

Denne var gul og slitt da jeg kjøpte den, så nå er den blitt malt hvit. Gjenstår bare å få tak i en madrass som passer. Breddemålet står ikke helt i samsvar med dagens standardmål på barnemadrasser, men skal nok finne på noe lurt. ;)


Litt uheldig med lyset da jeg tok bilde, men det vil nok komme flere bilder når den har kommet opp på rommet hennes. 


1 kommentar:

Audhild sa...

Oi, oi!
Den er superfin Renate!
Heldig som fikk tak i ei slik ei ja!! :)

Gleder meg til å se mer!